Thursday, February 22, 2018

Takkanlah sebangang ini kot?

BUKAN SAYA TIDAK RASIONAL TAPI RAHMAN DAHLAN ITU BANGANG!! TANAH MUKIM IJOK INI DILULUSKAN PENJUALANNYA KEPADA MUJUR ZAMAN SDN BHD DAN LBCN DEVELOPMENT OLEH PEMIMPIN UMNO DAN KERAJAAN NEGERI BN SELANGOR PADA TAHUN 1999!!
Saya akan mengambil tindakan undang-undang keatas rahman dahlan 'kaki bodek minda lemah otak udang,' TV3suku, chegubard dan beberapa blogger yang telah memfitnah saya secara berniat jahat dalam isu tanah peneroka ijok!!
Perbincangan secara komprehensif mengenai implikasi serangan fitnah ini oleh rahman dahlan serta beberapa pihak yang lain keatas saya akan diadakan pada hari isnin ini dengan barisan peguam.
Rahman dahlan kata saya tidak rasional dengan cara saya memberi jawapan!!
Bukan saya tidak rasional tetapi rahman dahlan itu 'kaki bodek minda lemah otak udang' yang tidak faham kronologi serta sejarah syarikat tersebut!! Sebab itulah saya kata rahman dahlan ini bangang!!
Isu tanah peneroka mukim ijok ini telah diluluskan penjualannya pada tahun 1999 oleh pemimpin-pemimpin umno negeri selangor terdahulu!!
Beberapa pemimpin-pemimpin umno negeri selangor pada waktu itu terlibat secara langsung!!
Walaupun pada ketika itu saya belum berkhidmat dengan syarikat mujur zaman sdn bhd dan LBCN Development namun saya telah mengkaji kronologi serta sejarah syarikat tersebut.
Kerajaan BN selangor lah yang meluluskan penjualan tanah tersebut pada tahun 1999!! Waktu itu umno dan BN yang tadbir negeri selangor!! Bukan Pakatan Rakyat serta bukan dato seri azmin ali yang jadi menteri besar!!
Atas dasar ini saya tanya semua pihak siapakah menteri besar dan kerajaan negeri yang memimpin negeri selangor pada tahun 1999?!
Yang pengkhianat adalah pemimpin-pemimpin umno selangor terdahulu, umno selangor dan BN selangor ketika itu!!
Tanggungjawab saya berkhidmat dengan syarikat mujur zaman serta LBCN Development hanyalah untuk selesaikan masalah rumah-rumah yang terbengkalai selama hampir 10 tahun.
Ketika saya berkhidmat dengan kedua syarikat ini; beberapa pakej projek perumahan tersebut diserahkan kepada Syarikat Perumahan Negara (SPN) untuk menyiapkannnya.
Setelah projek perumahan tersebut yang terbengkalai hampir 10 tahun disiapkan maka saya telah meletak jawatan selaku pengerusi syarikat Prime Utilities Bhd serta Fountain View Bhd di sekitar tahun 2012.
Setelah meletak jawatan saya tiada kaitan lagi dengan syarikat-syarikat tersebut kerana bukan pemilik atau pemegang saham syarikat tersebut!!
Individu bangang rahman dahlan serta kuncu-kuncu mereka yang lain telah memutarbelitkan fakta tersebut!!
Malahan mereka juga cuba beri gambaran seolah-olah saya berkonspirasi dengan dato seri azmin ali menggadai tanah tersebut pada syarikat mujur zaman serta LBCN Development!!
Namun, apa pun saya sudah bersiap sedia ke mahkamah dalam isu ini untuk membuktikan pengkhianatan pemimpin-pemimpin umno selangor terdahulu mahupun kerajaan BN negeri selangor yang telah meluluskan penjualan tanah-tanah peneroka mukim ijok pada ketika itu!!
Hakikatnya, bukan saya tidak rasional dalam memberi jawapan tetapi rahman dahlan 'kaki bodek minda lemah otak udang' inilah yang tak faham fakta sejarah isu yang dicipta ini bagi menjatuhkan reputasi dato seri azmin ali serta kerajaan negeri Pakatan Harapan selangor!!
Ikhlas dari;
KHAIRUDDIN ABU HASSAN
Koordinator
Deklarasi Rakyat
18 Februari 2018

9 comments:

  1. Ahli Parlimen, Rahman Dahlan digelar bangang!!! Tak malu ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak malu apanya, semua pimpinan UMNO memang bangang belaka. Siapa berani kata KJ itu cerdik? Kalau lulusan Oxford pun taraf mentalitinya haprak, yang lain-lain itu lagilah standard limbah saja.

      Delete
  2. Muka pun hodoh si raman ni macam moktar kebinatangan jugak... kah kah kah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib tak ada pahlawan lain kecuali bergantung kpd katun2 dr sabah ni. Jgn lupa keruak

      Delete
  3. Ramai lagi menteri kabinet Najib yg sewaktu dengan Rahman ni. Diantara nya Mat Maslan, Salleh Keruak, Noh Omar, Jamil Khir, Mahadhir Khalid dan lain2

    ReplyDelete
  4. Dah ramai tahu kebodohoan tahap luar biasa menteri tu. Ni lah tahap pemikiran menteri2 malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bandingkan dgn menteri kewangan indonesia yg dinobatkan menteri terbaik sedunia! Beza mcm langit petala ke 7 dgn bumi....
      Cuma MO1 berjaya pertahankan kejuaraan kleptokrat terbaik dunia. Kita patut berasa bangga

      Delete
  5. ni bukan berita palsu ka dari orang amono

    ReplyDelete
  6. Gulingkan saja si MO1 pengkianat Negara
    Habis cerita

    ReplyDelete